Administrativní specialist-a/ka (Brno)

Freedom
Freedom je specialistou na správu privátních financí a Audity státního důchodového zabezpečení. Pomáháme klientům efektivně řídit jejich finance a zajišťovat stabilní budoucnost. Pokud hledáte smysluplnou práci v administrativě, baví vás komunikace a pečlivá organizace, pak máme práci právě pro Vás!

Koho hledáme?
Nehledáme jen zaměstnance, ale nadšence pro systematickou a precizní práci. Pokud máte chuť učit se nové věci a být platnou posilou celého týmu administrativní podpory Freedom, rádi vás vše naučíme!

Co bude náplní vaší práce?
- Administrace uzavřených obchodních případů
- Podpora vedoucí administrativy a spolupráce s provizním a produktovým oddělením
- Podpora našich spolupracovníků a komunikace s odbornými asistenty
- Správa administrativní agendy a kontrola dokumentů
- Tvorba pomocných návodů a manuálů pro interní použití

Co od vás očekáváme?
- Pečlivost, zodpovědnost a samostatnost
- Schopnost týmové spolupráce a příjemné vystupování
- Komunikační dovednosti a analytické myšlení
- Znalost MS Office (Excel, Word)

Co vám nabídneme?
- Příjemný kolektiv a moderní pracovní prostředí
- 5 dní sick days
- Možnost profesního rozvoje a účast na firemních akcích
- Odpovídající finanční ohodnocení (25–35 000 Kč)
- Skvělou kávu a čaj na pracovišti

Výhodou pro vás může být (není podmínkou):
- Praxe na podobné pozici
- Znalost psaní všemi deseti

Zaujalo vás to? Dejte nám o sobě vědět na uchazec@freedomfs.cz. Rádi se s vámi potkáme a probereme možnosti spolupráce.